Mycket att se fram emot :)

Hej mina vänner , allt bra där ute i snön?
 
Själv har jag börjat hamna i lite mer harmoni. Lite mer våga ta för sig stadie. Och det känns kul! 
 
Knixet är att inte låta energi tjuvarna komma för mycket in på ens liv.   
 
Jag har i dagsläget mycket att se fram emot!
 
Sista helgen nu i jan ska jag och jarra och lille Mint på kurs för lotta hagström. Titta lite på vittringen, fjärren och elit appoteringen. Ska bli väldigt roligt och jag ser fram emot det :) 
 
Vi har också Tunnelracet Emmaboda bk annordnar, ska bli skoj det med, även om det är lite jobb med tävling. 
 
Sen har vi Jamicup som också ska bli kul, dock får lille Mint inte deltaga där (officiella regler gäller) han är ju fortfarande för ung. 
 
I feb kommer också den enda agility tävlingen jarra är anmäld på innan kastreringen. Jag har givetvis fortfarande jätte mycket tävlingsabstinens men vad gör det om hundra år :)
 
 
 Jag har också bjudit in Pia Albinsson från game on puppy att hålla en helgkurs för oss. Ska bli mycket roligt och förhoppningsvis givande.  
 
Som ni märker blir det mkt lydnad nu ett tag. detta på grund av att detta är Jarras sista lydnads år. Hon ska inte tävlas mer efter regelrevideringarna. Det är enligt mig för mycket risker med platsen. 
 
 
 
Vi hörs mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0