kennelhostaktivering och freestyle introduktion.

Jaha, och hur hanterar man tre smittorisker utan att de anstränger sig så hosta kommer??  självklart spelar man spel! 
 
 
 
Lille Mint är ju mest skillad i spelandet (han spelar ju spel hos dagmamman) så han har svårast nivå, jarra har ju varit mest påverkad av hostan så hon fick enklaste, glad att man har spelen ändå, trotts jag funderat på att sälja dom då jag tycker dom "ligger och skräpar" . 
 
 
Idag har vi haft freestyle introduktion för Erica, jag fick låna Kito och Felice. Vi fick träna nostarget, bakdelskontroll och hur vi kan träna från pallen och in till ett backande, längtar tills jag får prova det med Jarra, vem vet, kanske efter att jarra är färdig i lydnaden så kanske vi provar det här. :) ja provar seriöst alltså :)
 
Lite bilder från dagen som Erica tog :)
 
 
 
Martin kom förbi med pizza som lunch och hade med sig slipsen så han hamnade lite på kort också!
 
 
 
Jarras löp är nu ingående.. sista gången hon löper, vad skönt det ska bli.. även om dom lyssnar på mig och håller avstånd o sådär så uppstår ju ändå en konflikt när man har hane och tik tillsammans.  Och det är ett onödigt bråk i vår annars så trevliga vardag. :P
Berra och jag sover ju också i olika rum under hela löpet och det är ju också trist. 
 
har iaf fått nys om titthålskururgisk kastrering och det känns mycket aktuellt för mig. Ju mindre smärtsamt för tiken desto bättre! ska ringa Satu i morgon och höra om de gör såna ingrepp på skogsbykliniken. 
 
 
 
 
Det var allt för idag, vi hörs mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0