dagens kurs!

ojojoj! vilka verktyg vi har fått! och vad nöjd jag är med dagen! 
 
Detta var precis vad vi behövde!
 
För Lotta Hansson hade jag med Jarra Valt att titta på Dirigerings appoteringen. 
Jag fick bra tips, dels om hur jag ska dela upp momenten och dels kunna stärka henne i dem. 
Vi har ju egentligen inga problem där, för vi har inte ett fullständigt färdigt moment. 
Så nöta, stärka, mja sen blir det toppen!
 
Lille Mint fick visa upp appoteringen, fick många bra tips om saker där med. Berättade att vi hade problem med pip utomhus.. 
Pipet beror uppenbart på att jag ber han sitta i blött gräs... 
För idag hade vi minsan inte dom problemen och då valde jag att ta han direkt från bilen och in just för jag ville han skulle visa sitt värsta jag :P 
 
Fick tips om hur jag ska öka stadgan efter jag tagit apporten och hur jag skapar ett lugnare gripande. känner mig såå nöjd! :) 
Vi hann också titta på läggandet och även där fick jag bra tips om hur jag tränar stadgan med hjälp av omvänt lockande :D 
 
Vi tittade även på inkallningen och där fick jag läxa i att träna in target, det ser inte dåligt ut, men ska man peta så är det lite i avståndet vid sitt framför. Och ja, det var ju därför jag vill ha hjälp med momentet så det känns ju också bra. :) 
 
Efter Lunch körde jag bara Jarra och då för åsa lindberg , tycker väl lite att jag har en plan med lille Mint och jag behövde mer stöttning mer Jarra. 
Vi tittade på vittringen, min akilles häl. 
Jag körde detta båda gångerna, för jag kände att jag behöver stöd och stöttning, och det fick jag. Ny plan och uppåtbyggande självkänsla. Fantastisk! :) 
 
Fjärren, ja där måste jag tänka till., MEn mjo fasiken kommer vi sätta den med o bli typ asbäst.. 
 
Dagen har inneburit mkt analys, verktyg, funderingar. OCH jösses va taggad jag är ! 
 
I morgon är en ny dag, men nya utmaningar.! Ska bli mkt spännande. Vi hörs mina vänner. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0