Resultatfri Kanonhelg!

Hej mina vänner, är allt bra?  Själv är jag i nått slags glädje rus! 
 
3 veckors vilan har gjort gott för oss och jag känner mig taggad, inspererad, att vi kan! 
 
Lag tävlingen igår i smålandstenar gav blandade resultat. Jarra hade tyvärr lite problem med underlaget och fick därför någon rivning i varje lopp, trååååkigt men det besvärade faktiskt mig inte så, ptja , vi ser det som nåt som händer :D 
 
Idag samma sak, retfullt pet på första hindret, tur i oturen, det fick mig att våga satsa, och hon var så lyhörd och fin fast att jag inte hann med ordentligt, min fina tjej vilket team vi var ♥
 
Sonic da,! Den lilla spetan! ååh så han sprang min lilla kille, till och med vid ett framförbyte kan man se dom små tassarna skvätta i gruset! tihi! Tyvärr gav över speeden oss lite för stort avstånd mellan varandra och disken var ett faktum då han sprang rakt fram och jag åt höger ^^  
Sonic är lite svår så, för oftast är han så duktig o enkel o man kan bara göra medans man konstant skriker hur fantastiskt duktig han är så klart, men jag älskar när han hittar på små bus även om man blir lite paff var gång. Men det var länge sen jag verkligen kände wow WOW wow med han och det gjorde jag verkligen idag, vilken liten kille ♥
 
 
 
 
  
 
Idag fick jag också bekräftelse på att konditions träningen faktiskt funkar alla redan! 
Jag kör Canicross med hundarna 3 dagar i veckan, detta för egentligen själv bygga ork. Och redan har det börjat ge resultat, det känns så skoj ! jag har hållt på i tre veckor nu. Än så länge inga vidare distanser att skryta med utan två varv kring elljusspåret med de vuxna sen blir det lite automatisk vila när jag selar Mint för att vara med i sista varvet, därefter går vi ett varv som nedvarvning . 
 
Mycket har jag klurat den sista tiden. På hur jag ska förbättra mig. Mycket av vår prestation ligger på mig. 
Mina problem med Yrsel och problem att fokucera. Ni som känner mig vet att jag avskyr läkare, eller ja inte dom personligen men jag ogillar starkt att anförtro någon att ta mitt blod. Därför har jag fortfarande inte kollat upp anledningen. Men jag mår bättre när jag äter choklad så det måste vara nån slags chokladbrist?? (tihi)
Skämt o sido. Jag tror att jag helt enkelt sover för lite. (och äter fel) . Så det blir nästa mål i livet:) 
 
 
 
I morgon kör jag tvåskift igen och i två veckors tid tror jag sen byter jag till natt igen. vet faktiskt inte egentligen vilket jag gillar mest. Hm :) 
 
Har varit lite off på sistonde, så här kommer bilduppdat på vad vi pysslat med :)
 
 
Sonics specialgjorda täcke har anlänt! Det är stickat på Samojed päls , det blåa är Alpacka päls :D Förr i världen använde Englands Soldater kläder av just Samojed päls för att hålla sig varma i Krig, vi hoppas detta lilla projekt ska fungera och värmo ordentligt under vintern :D  Hon som har stickat det hittar du här:
 
http://www.frostbjornens-ullprodukter.se/  
 
 
 
True Story...
 
 
 
 
Lite brukslydnad har vi hunnit med också :)
 
 
Trötta efter en Canicross runda :)
 
Här ser man tydligt de olika rasernas egenskaper.. Mallarna typ "matte, matte va gör du va gör du" Sonic är typ. "jag vet att du är där , men jag bryr mig inte! "
 
Lille Mint börjar bli stooor ♥
 
 
06,40 när man ska gå o lägga sig ligger den skittuffa stenhårda mallen och gottar sig. 
 
Föremålsbus vid avlämningen i uppletandet. 
 
Sonic med sina dansk-svenska Homies. 
 
 
Vi hörs mina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0