Mints Ipo läger dag tre

tjo mina vänner, allt bra?
Själv är jag nyss hemma från tema timmen i framförbyten vi haft idag. Alla ekipage är så duktiga, och tiden har stämt så himla bra , lagom med tre kombinationer och avsluta med att  sätta ihop den till en bana  :)
 
 
i alla fall, helt ärligt orkar jag inte massa text idag också, så blir mestadels bara lite bilder från gårdagen. Är inte riktigt i form ännu sömnmässigt. hamnat i nån felaktig rutin, lägger miglite efter sju vaknar tolv, rasta valpen sover igen osv. vill inte lämna dom i rastgården för många timmar nu när man inte vet hur solen gassar på :)
 
Får se om jag hinner med i morgon, vi har instruktörsmöte då också och info om sommarfesten vi ska annordna på ebk ska beslutas om (ja det ska bli en sommarfest förersten :P)
 
Här kommer bilder! 
 
 
 
Minttus bror är med på en liten bild här också:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0