Tjoho!

allt bra med er mina vänner ?
Jag mår toppen. 
 
'i veckan har vi tränat med bästa lydnadsgänget.  
 
 
Jarra i framåt sändandet 
 
Skall, det tar sig! :)
 
Jarra i stllande med inkallning,gud va duktig hon börjar bli sen jag bytte inlärningsteknik! :)
 
 
I fredags var Millis och jag o tränade i växjö, tog tyvärr inga foton men träningen gick kanon för oss båda så det var ju skoj, trevligt trevligt. Här är en bild på nervarnings prommisen i alla fall :)
 
 
Därefter en snabbis hem och sen tillbaka till Växjö för att titta på Lakers-Brynäs :)
 
 
 
Igår var Frida och jag och tränade vid flygt. jarra gick super, och vilket ställande! provade lura henne på liknande sätt med rutan som det var på tävling men det löste hon så fint så, min guldklimp! 
Gruppmomenten:
 
 
Sonic gillar ju inte träna i detta vädret, så husse och han blev avsläppta i Lindås sen prommenerade dom hem :)
 
 
 
DAgen idag har bestott av agility träning. Gick ganska bra, men jarra var sliten efter alla träning, även om jag inte kört slut på henne om man säger nån av gångerna. Lilleman var som han brukar, mattes goding 
 
 
Och dessa börjar bli kompisar. Förutom att den jagar hundarna -_-
 
 
 
Jaktkattens övriga moments denna vecka :
 
 
 
Och rummet är nääästan färdigt nu, lite småfix och fönster/spegelputs o så bara :)
 
 
Ha de fint mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0