Nyår.

hej mina vänner, allt bra ? Själv dödar mina vader mig just nu!! :P
 
Nyår startade med att sprina sylveserloppet i kalmar på 5 km. Jag är ju inte så bra tränad och sprang mest på envishet.. Så idag.. Ja idag vill ja inte ens köra bil! :P 
 
 
Men vi fixade de ! å hon va så duktig! 700 starter. Förvisso sprang hon men en hanske i truten hela rundan men vad gör det? Vi passerade löpare, blev omsprungna, sprang jämnsides med.. Ja ni fattar, o hon bara sprang, min duktiga pärla ♥
 
 
 
 
Därefter var det fullt ös hela dagen..
Raketer i kalmar kl 17,00
 
17,30 var bordet på steakhause i vanlig ordning dukat! Planka , kaluapanacotta och Sång för ulla som fyllde år :)
 
 
Därefter for vi hem till oss och Martin och issa med hund kom och besökte. 
Kvällen spenderades med frågesportspel, uno och nintendo 8 bits. :)
 
 
 
Jaktkatten har så klart fortsatt leva rövare sen sist, här är bilduppdatering om hennes liv, 
 
 
 
Tränat magmuskler har vi också gjort :)
 
 
vi hörs mina vänner tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0