Mydog 2015!

hej mina vänner, allt bra? själv är jag ganska sliten. Kom hem vid halv 6 tiden idag och har "bara" orkat med ett varmt bad och tittat på en av mina favvo karaktärern från hollywood fruar. Givetvis i badet med massa skum :D
 
Helgen har spenderats på mydog. Alltid lika roligt att vara där! Resultat mässigt är jag väldigt nöjd också. Av Åke Cronander fick Jarra ett Exellent och första pris. Så skojjigt. Dock hade jag mitt klump fyllt i att hon hade specialtecken s.. Vilket innebär att hon inte kunde få meriten. hehe en miss sådär :P Jarra är ju berättigad till detta, men man lär så länge man lever :P
 
 
 
Tyvärr blidde det inga höjdar bilder :P
 
 
 
Dagens resultat var inte lika super, där slutade vi på ett good. Domaren ville se mer aktivitet med öronen ( Jarra var inte lika bekväm i ringen idag) , han tyckte hm fattade inte riktigt men hon har inte lika fint steg bakifrån som hon har från sidan.kanske beror det på att hon är lite kort i musklerna där pga mitt slarv med nedvarvning o stretchning. Sen ville han att hon skulle ha längre ben. Han tillade också att han är övertygad  om att hon är en kraftfull tävlingshund som kommer gå långt med sin power och var välvisad :):)
 
Sov gjorde vi hos berras morbror och fru, alltid lika trevlig att komma dit :):)
 
 
 
MyDog
 
Den andra mallen på bilden är en hippie valp, dvs jarras pappas systers valp :)
 
Hunden i vården. 
 
I väntan på attf å komma in.
 
 
Husse o Jarra 
 
 
Mkt shopping blev det inte, en ny bur till jarra, den andra har hon ju haft sen senaste mydog för 2 år sedan, har hållt bra med tanke på hur ofta den används på tex agilitytävlingar. 
En BackonTrack filt till isabell blev det också, lite lösviktsgodis till dogsen och ett får och 2 flodhästar som grymtar som racergrisen. 
 
Lite belöning fick såklart även människorna på resan..
 
 
 
Jaktkatten har blivit stockholmare under dygnet vi var borta och blivit en Väskkatt!
 
 
 
 
Nyårs löften har jag valt att inte ha några! Däremot har jag lovat mig själv att inte vara så aktiv på fb.därav kommer mina uppdateringar bara ske i bloggen, om jag har vilja nog :P Men uppdateringar läggs ju i min logg så :) 
 
Vi hörs mina vänner! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0