Tränat lite grunder.

Hej mina vänner, idag har vi finslipat lite i agilityn, jarra och jag har tränat på dåliga byten så hon ska lära sig fullfölja, tipset från Agnetha funkar toppen , så gör såg det ut som exempel. 






Sonic fick i stället träna på skick på dolda tunnel ingångar med jakko turns, lite stegande så kunde jag skicka han från ingången till utgången på min sex meters tunnel, så det var ju toppen.  Nån gång tog han fel håll ut från tunneln men då gjorde vi bara om :) 






Träningen avslutades med lite godissök. Ingen större utmaning då allt hamnade på snön :p


Jag har också tagit ett spännande beslut i mitt liv som jag egentligen vill skrika ut, men jag kommer knipa trut ett bra tag fram över. Även om det är svårt :p 

Vi hörs mina vänner :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0