Söndagsbloggen??

ja jag får nog börja kalla den det, blir långa inlägg en gång i veckan tycker jag. men det är väl då man mestadels bara är kanske :)
 
Veckan började med att fira min och Berras 4 årsdag. Firade gjorde vi väl egentligen inte, han jobbade över och jag gick ju på modifast så ingen mat för mig :P
 
veckan har bestått av träning, 
 
Lydnad på Tisdagen med bästa träningsgänget. :) 
 
 
 
 
 
Därefter Körde vi lite hemma träning fram tills fredagen, med jaktkatten som störning så klart. Jag försöker lära jarra tänka lite annorlunda i fjärren, får se om det funkar. :) Sonic har mest myst. 
 
 
På fredagen var det dags för agilityträning med Lena, Lisa och Issa, JArra och jag diskuterade varför man måste slarva på ett hinder varje bana.. 
Jag tror det kan vara så att hon behöver köra ut sig lite innan, för efter cirka tredje varvet river hon inte. Tyvärr finns det ju inte framhoppning på alla tävlingar, men det får jag ju ha i åtanke, berra och jag brukade ju alltid köra massa budföringar innan tävling innan för att hon skulle dämpas, detta har på något sätt dalat bort. KAnske får ta tag i det, även om hon är styrbar så vill jag inte ha ett slarvpet i varje lopp, då får man ju inte den sista pinnen-_-
Sonic gick in, körde o va klar. Han är så säker min lille pojke :)
 
 
 
 
Agility FäferStyle
 
 
Igår var vi i käälmah. eller ja, jag o Sonic, Löptikar var inte tillåtna och då tyckte jag det var bättre Husse o Jarra fick va hemma. 
Sonic nollade alla tre loppen, i vanlig ordning inte som snabbaste hund men han fick prisplacering i alla fall <3
 
 
 
IDag fick lilleman vara hemma med husse och ta vilodag sen for jarra och jag upp till veckoträningen i ridhuset, hon är så frän <3
 
 
 
Här är Jarra filmen från idag, Sonics från gårdagen är inte uppladdad än. 
Jarra fokus låg på tajt vid lången.. 
 
 
 
 
Vi hörs mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0