Agility cert, klassvinst, Sm-Pinne*2 Och andra Första priset LK 3! :D

Woow vilken helg, vilken hund! 
 
Vi får väl börja informera om måndagen i vanlig ordning.
 
Måndag träning med bästa gänget 
 
(Det är Anna Och Fredrik som tagit bilderna :D )
 
 
 
 
 
Tisdag o onsdag  körde vi vilodag tror jag :)
 
 
Torsdag var det Agility med Goa Ulle och Agnetha :D Bästa träningsgänget var där innan också och Sonic och jag blev lite smygfotade :D
 
 
 
På fredagen var det Lydnad med Goaste TEam Lydnadsbrudarna, Snor ännu en bild av Anna, min kamera är ju i furedal just nu ^^ :)
 
 
Lördagen körde vi till Karlshamn för Agility dubbel klass. 
Första loppet diskade vi oss, det var en svår bana, men inte omöjlig, men jag tvekade på hinder 4a och då ville Jarra i vanlig ordning rädda sin förvirrade matte och tog fel tunnel. Jag får inte tveka ju!!!
Lopp 2 gick mycket bättre, Vi kör nollat men inte med super tid, jag låter henne invänta på balansen, vill inte ha kontaktfält slarv!  
Men nog fan vinner hon sitt första nollade lopp i Agilityklass tre med CERT och SM-Pinne som följd.  Jag är så stolt över min fina duktiga hund <3<3
Sonic kör även han en nolla i första loppet, Men med tidsfel i vanlig ordning. Tiden var ganska stram över lag hela tävlingen och maxade hinder. Men han skötte det toppen! Tyvärr en femma i Slalom då jag var lite lat där och hjälpte honom inte rätt. Tar på mig 5 an där.  En SM-Pinne blev det även för han :D
 
 
 
På Söndagen drog jag och Emma-Maria till Halmstad hundarena och tävlade lydnad. 
Jarra Tog sitt Andra Första pris i Lydnads 3an. Så skönt ! OCh vilken fantastisk hund det är jag har, att hon bara orkar och fixar allt <3<3
 
 
 
Snacka om fantastiskt helg! :D nu blir det vila ett tag från tävlingar, ett första pris till sen kommer jag träna om moment till Eliten. DAgs för detalj träning :D 
 
ÖVrigt i veckan från den tillfälligt inneboende Fäfern och Den alltid boende Jaktkatten. :
 
 
 
Ha det fint mina vänner, 
 
Om Jarra och Om Sonic är uppdaterade BtW :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0