Jarra Mål uppnått 2015 nya 2016.

För jarras och min del har året varit en berg o dal bana. 
 
Sviktande självförtroende har suttit lite som en nagel i ögat. Tiden efter löp har också förstört träning och tävling. Men också bristande intresse från min sida.
 
Den andra februari i år tog Jarra sitt andra första pris i lk3.
11 april tog hon det tredje och tog LpIII. Efter detta behövde jag en lydnads pause. 
Vi hade mkt oflyt på lydnadstävlingar och jag hittade inte riktigt nån röd tråd med problemet. Därför avstod jag under året att debutera i Lydnads Eliten. 
 
För våren 2016 planeras debuten. 
 
 
Agility mässigt så tog hon i smålandsstenar sista hopppinnen i klass 2 i april. Hela vårat agility år har också varit en berg o dal bana. Träningarna har gått toppen, tävlingarna åt skogen. Vi har inte hittat varandra där, och efter tävling i tånga hed i november kände jag att nä. Nu lägger jag ner. det är inte kul det här. 
Efter annika aller kursen började vi hitta tillbaka. Jag fick många tips och många "huvvet på spiken" inputer. Glädjen är tillbaka. ! 
 
agility Mål 2016
på grund av planerad kastrering i mars skippas mål att nå till Sm. Däremot håller vi Champion målet som jag hoppas uppnå. 
 
 
 Bruksmässigt Satsar vi på en debut i högre klass. Detta har helt varit borttaget under året. Vi har knappt spårat alls. Det har inte varit kul och tiden har helt enkelt inte funnits där. 
 
BruksMål 2016
Högre klass spår. Färdiga för tävlan. 
 
 
 
Rallylydnadsmässigt har det gått bra under året. En mästarklass fick vi inte kval resultat. Detta på grund av dubbla frestelser :P 
Jag sätter inga mål i Rallyn. Vi ska bara ha roligt där. 
 
 
Jarra har tre kurser inplanerade.
 
En Annika Aller kurs och en lydnadskurs för Lotta Hagström samt en Freestyle kurs för Erica 
 
Ser fram emot dom :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0