Att Jämnföra glädje..

HEj mina vänner. Idag ska jag vara sådär Djup som bara jag kan.
 
Jag har ju jämt otur med människor, i samband med att jag själv är lite socialt missanpassad :P
 
Men idag hände det igen.
 
Som vanligt krockar mina hundars klasser i rallyn, pratar med sekreteriatet och vi bestämmer att jag får banvandra innan i fortsättningsklassen (behöver ingen genomgång av domaren där) 
OCh sen gå avancerad med en annan domare som dömde den klassen. 
 
10 min innan banvandring ska starta frågar jag domaren på fortsättningsklassen om jag kan gå nu då och att jag pratat med sekreteriatet om det.  Men jag skulle inte få gå in på hennes bana innan hon banvandrat med alla . Otrevligt svar får jag och ingen lösning på problemet. Jag hade inte haft något emot att gå banan 2-3 gånger efter avancerad klassen heller menmen.
 
Givetvis bortprioriterar jag fortsättningsklassens banvandring för där är jag mer säker på skyltarna .  
 
Under fortsättningsklassens banvandring hör min kompis domaren prata med en annan om mig och talar om att jag medvetet anmält hundarna till båda klasserna och det är ju då mitt problem.
Jag blir uppriktigt väldigt sur av sådant. Så sur så jag svarar inte när jag välkomnas in på banan utan jag går in och kör . 
 
Jag tycker rent ut sagt att det är skitdåligt utan den domaren att göra så. Det var en ny domare jag inte tidigare tävlat för . 
 
DEt känns givetvis väldigt obekvämt att gå in på planen efter ett sådant bemötande, och jag anser inte att jag varit oförskämd eller respektlös mot denne bara för att jag tävlar i två klasser. 
 
Ska tillägga en gång till, att sekreteriatet var väldigt tillmötesgående, det var bara domaren som ansåg att jag inte har rätt till samma banvandring som alla andra efterssom jag är besvärlig med mina två hundar.
 
Så nog med gnäll! 
 
JArra tog idag RLDA Titeln och sonic sitt 4 kval resultat i fortsättningsklassen :D:D <3
 
Här kommer lite bilder från dagen och veckan . Ha det fint mina vänner :)
 
 
 
 
 
BAlansera på tre tassar :P
 
Besöka fågeltorn
 
 
  Spårdag med Anna :)
 
 
 
 
Vi hörs mina vänner :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0