Ohundigt!

Hej mina vänner, idag har dogsen vilodag. Även jag bestämde mig för o ta sovmorgon.. Så skönt !! 

Har ingen träning att uppdatera om, men en del om hemma :) 

Idag har vi pysslat med dammen, byggt shiftet där växterna sedan ska vara. Det går framåt ! Det ska bara bli lite mjukare kanter därefter mätas sen ska skyddsmatta samt dammduk inhandlas sen är vi klara för i år och den får ligga vilandes under vintern. Men det är roligt för man ser redan nu hur den är , ja mest i mitt huvud men ändå :p 





Jag har också gjort färdigt med fågelmaten idag, eller ja, jag har fyllt kopparna. Vi får se hur bra det håller när de testas ute :) 




I morgon skall också färgen inhandlas till att måla taket i sovrummet och sen måste vi verkligen sätta igång !! 
För vi har nämligen bokat ny säng nu äntligen !! Den kommer vara hemma till helgen . Det ska bli så himla skönt ! Sängen är såå trång just nu, inte för att det är så lite plats egentligen, mycket beror på hundarna , de vill så gärna ligga tätt intill mig på natten och då formar jag mig efter dom. Hoppas på att det blir bättre med en större säng även om jag är skeptisk. :p 




Oavsett så innebär det att gamla sängen åker in i gästrummet och därmed blir det rummet komplett ! 
Bara datarummet och sovrummet kvar , skönt :)



Utöver det har vi firat Emils 20 års dag och det var trevligt :) 

Vi hörs ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0