Lugn o rally.

Hej mina vänner, allt bra ? Själv tar jag det fortfarande lugnt, motivationen är lika minskad som solen vid denna årstid. Men ett är nog rätt normalt. 




Två dagar på raken har vi kört rally. Börjat träna in sidan. Börjat gå rätt bra faktiskt. Får se om dutte får debutera i avancerar innan året är slut. Hon har ju trots allt typ 6 godkända resultat i fortsättning så det är väl dags kanske. 






Utöver detta har jag lagt spår åt ulla och kilo, det gick bra. 





Övrigt så är det lugnt, i morgon ska vi på föreläsning för jan gyllesten i hundens mentalitet. Ska bli spännande !:)

Här hemma är det fortfarande maaaaassa stök.. Hittat tre gamla hjul i pappas förråd med som jag tänkt fixa till, kanske till våren vi får se :) 





Det var nog det lilla jag pysslat med.. Vill köra lydnad egentligen, men axeln värker fortfarande och det försvårar ju så klart hela grejen, ja jag kan ju inte kasta saker.. *gnäll* 


 Igår kom mitt paket från jami, har beställt två par ben till framåtsändandet, snusleverans från snusbolaget har kommit med, snabb leverans måste jag säga, och 35 spänn dosan, de gillar vi ! 


Här är lite bilder från dagen, vi hörs !  :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0