Håller igång

Hallå hallå, försöker uppdatera här lite oftare. De senaste två dagarna har varit lugna. Har shoppat två par ben till att träna framåtsändandet. 

Jarra och jag är anmälda på en endagarskurs i uppletande, det ser vi fram emot ! :)

Igår var issa o jag i Tingsryd, isabell införskaffade en skrinda till henne och Zamba. De ska ju tävla för meritering inom det snaraste. 

Jag fotade lite idag när de provkörde, 




I övrigt är allt här hemma i kaos.. Tapeterna har kommit så renoveringen är i gång.. 




Har också inshoppat lite wallstickers 




En liten detalj som gör mkt.. 9.90 kr.. 


Snart blommar chilin.. Eller vad säger man.. Blir ätbar :D 


Mina hundar, ja de har fortfarande vila.. 






Vi hörs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0