bildbom dagens rally tävling.

Hej kompisar. IDag har vi tävlar rally i Kristianstad. Sonic fick 89 p. 10- pga jag gjorde en felaktig tempoväxling efter spiralen (i spiralen är det vanligt tempo och när mann går ur den återgår man till det tempo som var innan )
 
 
Dum som man e sa jag inför domaren,  fasiken jag gjorde fel^^
 
3 tävlingar, 3 kvalificerade resultat ! hur glad får man va!
 
Svansen gick och attityden helt rätt. Vad han älskar det här:)
Domaren hade skrivit på pappret :
Mycket snyggt :)
 
 
 
Jarr gick bra också. Blev stolt när domaren efter kommer fram till mig och säger att jag gjorde ett så bra jobb som lyckades balansera henne trots hon var lite överladdad och några gånger "höll på att falla i hand" 
Jag fick jobba med henne lite idag, inte för att hon inte var med, utan snarare för hon ville öka farten^^
Domaren skrev på pappret
Duktigt hanterad.
 
Så duktiga vovvar jag har :)
 
Här kommer bildbomd :)
 
 
 
 
I morgon kör vi dubbla lopp i jönköping. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0