Uppdatering, årets första... och uppfödning..

Hallå mina vänner, är allt bra? Själv har jag inte riktigt haft motivationen o sitta o blogga utan jag har nog mer varit ute i det fina vädret. :)
 
Det blir mestadels bilder i vanlig ordning. :)
 
 
 
Vi har tränat i vanlig ordning. Inga speciella komplikationer. 
 
Rally körde vi igår med Ulla. Ska ju tävla inoff i fortsättningsklass nästa helg så har tränat lite. det börjar bli svårt nu spec med de nya skyltarna som tillkommit :)
 
 
 
 
 
Jag har också varit och kollat när issa och ulla tävlade lydnad. blev inga bilder på isaboll för jag filmade henne ist :)
 
 
 
 
Haft ridhusträning
 
Kört Cani crossen faktiskt varannan dag, är stolt över mig själv :)
 
 
Njutit av livet har vi också gjort :)
 
Inhandlar en spårflagga+ tung apport för framtida bruk ;)
 
 
 
Vi har haft lydnadsavslutning på brukskursen. Och avslutade med en tävling. Jarra gjorde också sin första plats med skott. Va förvånad hon blev! REste sig, började gå mot mig, kommenderade ligg o där låg hon. Nästa skott blev hon inte lika paff av utan låg där hon låg :) Duktig tjeja! 
 
 
Här spanar hon in en lekande fluff :)
 
Poängen:
 
 
 
Därefter hade vi ridhusträning. Blev inte mkt bilder men :)
 
 
 
REparerat stjälen har vi gjort genom skogisar också. 
 
 
Va gör du i älgtornet morsan?? 
 
Årets första orm. Gissar på att nån fågel tappat den. Skadad var den i alla fall men i liv. 
 
 
Hindrena är nu flyttade till Eriksmåla och min första agilitykurs startar på måndag, så skoj det ska bli! :)
 
 
 
 
Och sist men absolut inte minst! mina egen uppfödda tomater lever !! tjoho!
 
 
ÄVen blommorna börjar komma upp nu. Chillin tar nog lite nängre tid, för de planterades djupare :)
 
 
Ha det fint mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0