Canicross och brukslydnad

Hej mina vänner, allt bra?
 
Själv börjar jag bli piggare allt mer som solen kommer fram. Jag har funderat och tänkt ang bloggen, ibland känns det som att man öppnar upp sin träning/liv för personer som kanske inte önskar en allt för mycket i livet och detta har fått mig att fundera på om jag skall sluta skriva i bloggen alt skapa en "hemlig" blogg som jag delar till mina vänner.  Detta har abra gått i mina tankar och inte handling ännu. Men på senaste veckorna har jag omtänkt, så många av mina vänner som "gillar" inlägg efter inlägg, personer som jag vet är glada för mig när det går bra och som peppar när det går dåligt, och det är såna saker som får mig att fortsätta, Med andra ord , tack för att ni stöttar oss även med kanske bara en knapptryckning som räcker gått och väl :)
 
Inatt jobbade jag sista natten för veckan så nu har jag helg. Skönt! Sov ett par 3-4 timmar för att få ork till hockeyn ikväll. Blir så himla trött annars men vill inte sova fullt ut då det är dags o vända på dygnet igen. 
 
Lite brukslydnad blev det idag. Metoden funkar . Relativt iaf. Går jag för fort fram får jag snabbt en korrigering i form av rumpan på mallen högt, så det gäller att skynda långsamt. 
 
 
Leken är det viktigaste vi har ♥
 
 
Lite frittfölj
 
 
Duktig tös :)
 
 
Inte glömma att ibland lämna henne så hon inte börjar krypa utan kommando. 
 
 
Matmalle
 
 
Varvar lite med trix för att pausa lite. 
 
 
 
Jagär nöjd att det funkar så fint utan varken hjälper (Eller jo hjälper är det ju egentligen i och med att jag inte tar naturliga steg) Och jag har heller ingen gotta i handen, enbart klicker i min högra hand :)
 
Lite Canicross blev det också. Idag var det tyngre att springa.. Sonic var tvungen o sätta sig när vi börjat springa (Han har varit hård i magen och inte kunnat bajsa försen då) Och då hinner ju tyvärr pulsen ikapp en.. Men sprang hela varvet gjorde jag i alla fall. Trotts att jag höll på att dö av svettma :P Duktig jag:)
 
(Såhär ser springtrosan ut också, den är jätte bekväm och sitter precis där den ska utan skav. )
 
Rasta lite innan
 
 
Och här är tortyren. 
 
 
 
Sen sitter vi och tar igen oss en stund.. 
 
 
 
Noterade också ytterligare vårtecken hemma vid ♥
 
 
 
I eftermiddag är det dags för första grillningen här hemma! Ska bli så gott!
Och sedan avslutas kvällen med hockey Nybro möter Pantern hemma . 
 
Ha det fint mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så duktig du är som både tränar och springer!!!

Svar: Tack, jag känner mig lite duktig, men måste verkligen hålla i detta också :)
emmelie rydell

2014-03-07 @ 16:44:42
URL: http://www.tripora.se
Postat av: Lisa

Nämeeen! Sicken fin spegel hon har :P Kul att se att den kommer till nytta hos er :)

Svar: hihi ja den används flitigt :D
emmelie rydell

2014-03-09 @ 13:58:26
URL: http://lathundarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0