Det är väl dags för ett inlägg...

 
En liten film på Sonics debut i lk 1, visst va han duktig?? Hade han bara satt sig tror jagfaktiskt vi hade fixat första priset- Är väldigt stolt över hans prestation:) :) 
 
Lata dagar. 
 
 
 
Kantotpaddlat :)
 
 
 
Spårdag med Ulla och Kitos Uppfödare Anne (Kennel dark`n smart) 
 
 
Tävlat Rallylydnad fortsättning i Karlshamn, Mina fantastiska hundar knep 1a platsen (Sonic :O ) och fjärde platsen på 97 resp 92 p. Jag är jätte stolt ♥
 
 
Sonic är anmäld till blandrasutställning så vi tränar på :)
 
badat 
 
Grillat :)
 
Kapat håret :)
 
 
Ätit banan o badat :)
 
 
 
 
Bröllop för Helen och Tomas :)
 
 
Bilderna blir lite suddigare o suddigare pga mörkret :)
 
Vi har också tävlat sydostcupen. 
 
Jagär väldigt nöjd med Jarra, om man bortser att hon i ag loppet pekar finger till matte o plöjer in i en tunnel.men hon lyckades faktiskt ta en 2a plac i hoppet och det är inte dåligt med tanke på startfältet. Hon visar gång på gång att hon kan konkurrera med vissa fd landslagsförare♥
 
 
 
 
Sonic levererade han också,och i agilityloppet hann jag faktiskt inte med så han kom fel in i slalom, men hallå! hur nöjd får man inte va med det när han börjat ha sån speta ♥
 
 
 
 
 
Jag har också äntligen kommit på hur jag ska göra med alla rosetter hemma nu, har även hängt upp "pinnarna" vi vunnit, så här blev resultatet!
 
 
 
I morgon drar vi till falkenberg på tvådagars after beach o tävlar, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0