Taggad,

Hallå mina vänner, allt bra?  Själv är det super.  Känns som mina rutiner är bra även om allt jag gör är sover , jobbar och tränar. Men så får det vara. 
 
Min hunger har börjat minska,  vet ej varför , brukar alltid gilla äta. Nåndold förkylning kanske, vem vet?
 
Här om dagen gjorde jag bort mig lite för grannen. 
 
Ni vet när man smyger runt bakom sin hund, har händerna upp i luften och går i studsande knähöjningar, avslutar med ett högt skrickande av bokstaven iiiiiii   och slår hunden lite på rumpan och låtsas försöka fånga bollen dom beslutat sig att aldrig ge tillbaka , ni vet sånt man leker med sina hundar när ingen ser? Så gjorde jag hemma på trädgården. Dock missade jag att notera att grannen gick o rastade sin hund bakom oss och förbi oss, såg han inte försen han var halvvägs förbi. Menmen. Antingen såg han det komiska i det eller så tror han att han bor granne med en mentalpatient. hehe. 
 
Annars har det varit bra. Spår igår.Spår idag.  Påbörjat en ny träningsgrej. Tror den kommer funka. Funkar för mallen iaf.
 
Längtar tills lördag, tävling i kungälv hela helgen. MAllen kommer flyttas upp till tvåan på söndag. Ska bli spännande. 
 
Lite bilder:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0