Vilken härlig dag. :)

Berras föräldrar var här på morgonen och lämnade lite skåp som han fått när hans jobb gick i konkurrs och köptes upp och den biten och jag vaknade av hundarna, hade bett om att få sova tills jag vaknar. Ropar på han och frågar om klockan. 9o var den då.. Glad blev jag, trodde den var typ 1 så utvilad var jag , så skönt  :)
 
 
Direkt ut blev det i trädgården. Vi har ju beslutat att fixa till landet den förre ägaren låtit växa hejvilt... Det blev en del sten.. 
 
Så här såg det ut när det påbörjades..
 
 
 
Pågående.. :
 
Resultatet..
 
Vad det ska bli där ?? Gräsmatta :D
 
 
Mina växter fick lite sol med, inte tomatplantorna eller chillin för det är för stuligt o bära ut alla men resten :) 
 
 
Sen hade vi mysdag resten :)
 
 
 
Under sista tiden hade vi sällskap av dessa fåglar. Dom hade ett bo över vattnet och det verkade som bebisarna höll på att lära sig flyga. Jarra var skitglad .. 
 
 
Vi har också konstaterat att efterssom denna måste vara synlig :
 
 
 
Så det kommer byggas om och även bli en förvaring för mina apportbockar samtkonor :D SMidigt och bra tycker jag.  Små steg i taget :)
 
Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0