Veckan i bilder..

Jag ska väl börja med att skriva att i veckan har jag haft väldigt blandade känslor kring sker o ting. Och jag har haft en längre tid. Igår fick jag ett mejl som gjorde mig väldigt upprörd. Inte för att mejlet drabbade mig. Utan för att det drabbade en annan som inte förtjänar det. Och det gjorde nog att jag tog sista beslutet i mina funderingar faktiskt. Nånstans måste man sätta stopp och visa att vissa saker inte är ok! 
Vi får se vad som händer i framtiden, men just nu tycker jag att vissa personer ska skämmas! 
 
Jaha då var det dags för den vanliga veckorapporten, jag har ju inte hunnit sitta framför datorn på tre dagar nu.  :)
 
I måndags var det agilitykurs. och skogsprommis.. Så här ser vi ut när det springer 3 råddjur framför oss. 
 
 
 
I tisdags var det agility med goa folk :)
 
 
 
I onsdags var det nystartsmötepå klubben. Hann med återspår innan :)
 
 
 
I torsdags var det dags för agility hos susanne. Vi tränade bland anat winkywinky och tråckling :)
 
 
 
Igår jobbade jag till halv 5 så blev inte mkt gjort.. Var hos pappa o stal lite krukor till mina tomater. Dom växer som jag vet inte vad ^^ :D
 
Hälsade också på detta gullet :) En Bääääbis :)
 
 
 
Imorse var det fint ute på rastningen. 3,5 minus och frost :)
 
 
 
IDag är det dags för långvanring, tvätten ligger i maskinen o det är nog dags för frukost :) Vi hörs :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0