uttråkad..

hej mina vänner, allt bra? Själv har jag tråkigt. Har saknat vovvarna så mycket, men båda två är väldigt stela i bakbenen så jag har satt dom på vila..Vet inte hur mycket isabell låtit dom race egentligen hmmmm!!
 
Kanske är det bra att dom är på vila för jag behöver det också. Just nu väntar jag väl egentligen bara på att kunna lägga mig.. Kännt mig opigg sen innan resan. Så tråkigt! -_-
 
Fick idag beskedd om förlängning på jobbet. Roligt o vara kvar mindre roligt med 2 shift. Det ställer till så mycket och min kropp pallar egentligen inte med o ändra sömn konstant hela tiden. Men jag trivs ju o så illa fall så man får väl kämpå på :)
 
 
Skasätta min o planera för allmänlydnads passet. Har inte startat upp den ännu pga inväntan av vetskap om arbetstider. Känns stressigt nu. HAde velat ha lite break egentligen. Men det är ju roligt när man väl står där i alla fall :)
 
Sonic talar i alla fall tydligt om att matte inte ska lämna han igen :
 
 
 
MEnmen. Ska sätta mig o skriva schema nu... Och längta till helgen.. Tävlingssäsongen drar igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0