Plötsligt händer det?? Tyyyyp.

Hallå mina vänner, allt bra ? Själv är jag något trött. kvart över tre i natt möttes vi i fur för att bege oss mot gåsahoppet. 
 
Är lite trött så kommer inte skriva ingående om varje lopp. 
 
 
Har inte varit fokuserad idag. Är väldigt missnöjd. Strul inför varje start. När Jarra o jag skulle in på hopploppet 2 hundar senare  ropar dom in ban vandring på medium tvåan. Skickar bort berra o hör om vi kan få gå banvandring något senare jag själv typ ett-2 varv. DEtta gick tydligen inte. Jag skulle byta nummer till hoppet ist. Det gör jag inte då jag måste arbeta konstant med JArra i hallen pga hon inte ska gå upp i stress och har alltstå stått och arbetat med det tills två hundar innan mig.. Givetvis kan jag inte tänka klart och håller inte hela banan = disk.. Säger strunt samma, tar upp tross o hivar henne till berra som står vid målgången. Springer till banvandring på agility 2an medium hinner gå tre gånger. Flyttar fram sonic pga han var start nr sist och därefter var det large där jarra hade start nr 1..
 
Vi kör nollat med tidsfel. ÖVerlag är jag nöjd med lillekillen. Han tog en femta plac o tidsfelen berodde på rädsla på gungan. Jag fick jobba men han tog den, dags o ta tag i den träningen igen! :)
 
Vidare in med Jarra. När vi då ska in först på plan går en tjej med bc in och lägger sin hund färdig för start. Jag berättar att det är jag men hon säger emot för ettan är inte här. Jag förklarar för henne att jag är ettan men hon ger sig inte riktigt försen inroparen säger att mallen ska in. Tjejen var inte otrevlig eller så och menade inget illa men än en gång blev min bubbla brusten i starten och jag fixade inte hitta in i den igen!! 
 
 
Sen var det dags för sonic igen. Han kör ytterligare ett nollat lopp med 2 sekunders tidsfel nånting. Superbra! Vi får ha i åtanke att jag inte har planer på att han ska plocka pinnar, utan bara att han ska ha roligt :) Nu har han förvisso nollat nästan varje lopp sen somras så jag kanske borde pressa på han lite jag vet inte. Vill ändå inte ha upp han i trean han är trotts allt 7 år och har ojämnt  hd fel. 
 
 
Öppenklassen tänkte jag nu jävlar ska vi ha roligt. Gick bra med sonic ;) han hade glömt va runt va och hoppade lite som han ville, han märkte nog av att jag inte brydde mig utan vi bara hade kul. Såg nog roligt ut :) 
 
 
OCh sen kommer Jarras... Nackdelen med Large är att det är många kända förare där, såsom Jenny Damm och Annika Aller tex. Vilket gjorde att hela hallen typ flyttade sig till vår klass och tittade. Och jag blev för första gången så nervös att jag inte ville köra .. Jag pallade inte pressen. Det har aldrig tidigare hänt. 
Jag går in på banan o allt bara skiter sig. Försökte fortsätta köra men Jarra fattar ju att saker är inte som det ska så jag valde att gå av banan. 
Mitt i allt mitt strul så tänkte jag att jag ville visa henne att det inte var för att jag var besviken på henne som jag gjorde så så jag daskar till henne på rumpan som hon tycker är kul. Glömde att man inte ska göra så på överladdad malle. Men armen kommer väl påminna mig ett tag fram över i alla fall -_- Satte mig en stund o funderade. Jarra verkade fatta att saker var fel. hon låg så fint i hallen med mig utan att bry som om allt liv o stoj. 
 
 
Menmen! nya tag i tranås, så hoppas vi att nerverna håller sig i chack där ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0