DAgen idag, har bestått av agility träning :)

 Idag har Linnea och jag varit o tränat, en liten film kommer in här.. Önskar man hade kunnat göra så filmen kunde tittas på i bloggen men tyvärr måste man kopiera o sen öppna ny länk. Menmen. Vill ni kan ni ju alltid prenimurera (nä kan inte stava te de :P) på mitt youtube konto wokita1010 :) 
 
Läxan från idag blir att fortsätta träna tråcklingen.. Blä va svår den är för oss :P
 
Nån bild blev det men inte mkt då vi mest filmade :)
 
 
Tomaterna har också planterats om idag för dom har växt så otroligt bra . OCh jag har köpt smultron o planterat dom samt planterat en annan sort av tomater dvs körsbärstomater. kommer bli mums :)  ÄVen chilin har börjat växa och vi har 5 plantor, nånstans där i högen bland de andra^^
 
 
 
Och här kommer filmen 
 
https://www.youtube.com/watch?v=T7BAtAt7FbE&feature=youtu.be
 
Idaghar vi också hämtat resväskor som vi lånar av mamma, på torsdag morgon far vi till Barcelona! så spännande :)
Isabell kommer att bo här med hundarna samt sin egna hund så det blir tryggt och bra för dom :)
 
Vi hörs mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0