Barcelona, Bildbomb :)

Bilder på staden Barcelona :
 
 
 
Klicka på dom små bilderna för att få dom större :)
 
 
 
Park Guell
 
 
 
 
 
La Sagrada Familia
 
En fantastisk byggnad måste jag säga. Allt är gjort med en stor eftertanke. Varenda skulptur, pelare och fönster har en betydelse. Rekomenderar start att titta in här om man är på besök!  
Jag lägger bara in ett urval av bilder. Jag har så otroligt många vackra. 
 
 
 
 
 
 
FC Barcelonas Arena. 
 
 
 
 
 
Gatorna hade också mänskliga statyer 
 
 
 
Lite övriga semesterbilder :
 
 
namnam!
 
Fröer jag köpte med hem :)
 
 
Kan säga jag är väääldigt trött idag,men har haft en väldigt trevlig resa med många upplevelser :)
 
Nu är det dags o fara till jobbet. I em ska jag gå handledarutbildning för att kunna vara med vid övningskörning. :)
 
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0