Kf o FRamförgående..

Hallå hallå allt bra med er?
 
SJälv är det okej. Vaknade ni vet så där hastigt och kallsvettigt idag. Inte ok. :P Minns dock inte att jag skulle drömt något eller så. 
 
Nu har jag ju då som sagt gått över till att jobba natt. Första natten var hemsk.. Sjukt trött. 
 
I måndags hade vi grundkurs.sen åkte jag till jobbet.  Igår var jag först hos tandläkaren och fixade till en provisorisk lagning sedan stal jag pappas bankomat kort och köpte lite priser till Ebks agilitytävling som är i helgen som Nöjeshuset ( http://www.nojeshuset.nu/index.html ) ska sponsra. Sedan hämtade jag tältet till tävlingen som har hängt på tork på jobbet. 
 
sen åkte jag hem och sov igen.. Det var typ min dag. 
 
Sen till jobbet, hem o sova o nu är jag här framför datorn. 
 
Jarra och jag har tränat framförgående idag. Hon är fortfarande osäker första gången om hon inte får riktningshjälp. Stannar av lite i fart om vi går för långt. MEn jag harändå hittat metoden som funkar som jag skrev om i förra inlägget. 
 
Vi tränade även på en svårare slalom ingång som jag planerat och testa, hon gick ur första gången, andra gången höll jag kvar handen höjd och hon tog det fint. Och såg mallig ut efter ;) 
Vinklade den först så hon kom rakt på, därefter vinklade jag den ännu mer ifrån oss om man säger. 
Tränade också runt på längre avstånd vid runt. Råkade trycka henne för mkt en gång så hon tog balansen men det är ju inte hela världen.. 
 
Tog sedan ut sonic och började klickerträna han på locket.. DEt är dags för det nu.. HAn måste börja trampa KF när jag är en bit ifrån annars har vi ingen chans bland konkurransen. 
Han köpte det fint. En gång lyckades han sno en större karta kolunga och springa iväg -_- Väldigt han ! 
ÖVerlag gick det bra. Sonic har ju aldrig varit så mycket tränad i att tänka själv, så det är lite svårare för han än för Jarra. Han är ändå 6 år nu. Han skällde ett par gånger men annars förstod han uppgiften fort.
Blir lite mer repetetion på locket innan vi går över att träna på balansen.
Körde även puch and pull , Jakkon och runt med honom.
Lyckades för en gång skull sluta medans motivationen fanns kvar. Bra där!
 
Menmen. Nu ska jag nog titta lite och försöka få Mallen att sluta pipa (Skendräktig så det bara smäller om det.. -_-)
 
Ha det bra :) 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0