Veckan som gått

 
 
Ett dygn var vi strömlösa och vägen hem från jobbet var avspärrad av träd. 
Givetvis var stormen som värst när jag körde till jobbet. Det var något motvilligt jag satte mig i bilen den kvällen. När stormen gudrun pågick satt jag i en bil ute på landsvägen vid broakulla. Träden föll överallt runt omkring oss,  Mamma körde över träden för att ta oss därifrån. Det satt väl kanske i lite i psyket på en :P
En bil passerade jag som en gran fallit ner på, den var rätt smashad.
 
Annars är det väl mest träning sompågått denna veckan. Och massa sömn. Har varit så otroligt trött. Men min kropp är ju sån i perioder så.
Jag har lånat hem issas rallyskyltar för att träna med sonic också.Men vi har mest tränat ingångar , LF (ett par steg) och stadga.  Här är en längre film på hur jag tränar "från början "
 
 
 
Som ni ser är han ju väldigt "matbesatt" och det är maten han ser. Jag försöker att minska och få bort belöningen från händerna, men han är inte riktigt framme vid den inlärningen ännu så vi chillar med det.
Stutsen har tar vid första stegen bekommer mig inte alls och jag kommer inte lägga ner tid på att bry mig om det. Som ni ser lyfter även jag min vänster hand utan att märkt det innan jag kollar filmen. ;)
Fokucering är position och svängar.
 
Jag kommer inom kort lägga in "älska vänstersidan" i hans träning. 
 
MAllen har vi haft både med och motgångar med. MEn mest medgångar..
En gång fick hon mig att skrika rakt ut... Hon missade trossen och satt i mitt nagelband. Fy f*n vad ont det gjorde. OCh inte ens ett krigsärr blev det, eller rättare sagt det syndes ingenting..Trots mitt jätte bultande finger :(
 
^^
 
Lite kf har jarra fått ta också. OCh jag måste säga att fint sitter dom nuäven i fart.. Dags o börja träna på a:hindret också kanske?  *önska mig ett i julklapp ;)*
 
Lite bilder från veckan :
 
 
I morgon tävlar vi lydnads 2an i Eriksmåla. Håll tummarna förmig!  :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0