VEckan i bilder. Träning i guldhunden och lydnadstävling

 
 
 
Ulla och Kito :
 
 
 
Issa och Zamba:
 
 
 
 
 
Lite budföring med Kito blev det också :)
 
 
Och fika så klart :D
 
Isabell = Anka :)
 
 
På tisdagen kom vi på Iden med balansträning.  Blev inget foto på mallen då husse fick hålla bollen och jag locka henne att hoppa upp. Med Sonic gick det sådär..
 
 
I onsdags förevigade jag även Jarra på mitt ben,, Dags efter 2,5 år kanske..
 
 
I torsdags var det middag med jobbet :)
 
 
 
I Fredags var det dags för fredagsmys:
 
 
 
 
Jag vet en som blir utan julklappar i alla fall!!
 
 
Sen var det dags förmiddag på amigo för oss aktiva. Var trevligt så länge jag var där :)
 
 
 
SEn for jag hem och städade igenom gotteskåpet. om det faktiskt blev renare det vet ja ej??
 
 
 
Sen nana lite innan det var dags för lydnadstävling i kalmar. Åkte några timmar tidigare för att titta när Ulla debuterade i trean :)
 
 
Sen var det platsliggning.. Jarra började vittra.. nosade som en tok -_- Höll på att resa sig men kom på att hon låg på kommando -_-  Ingen aning om vad hon nosade på, men naiko nosade också åt Jarras håll. En 8a fick vi i alla fall. Helst hade arg matte velat skricka nej men det går ju inte :)
 
  
 
Sedan var frida men Naiko först ut :
 
 
 
SEn var det min tur. Där fotades inget men här är en film. :
 
 
Om man bortser från att ex det är luft i början av fria följet och att jag får ge dubbelkommando vid hopp sitt hopp så är jag faktiskt rätt nöjd :) ja förutom den förbaskade platsen då -_- :)
 
FRida vinner klassen, MAllen kommer två och får sitt andra 1a pris i lk 2 :D
 
 
Sen var det dags för lk 1 och syster med valross att starta :)
 
 
Sonic var givetvis inne och kollade läget och moster :)
 
 
 
REsultatet för alla tre blev i toppen och med första pris till alla tre.. tjoho!
 
 
 
Ha det fint mina vänner :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida o Naiko

Fy fan vad vi är bra! Grattis igen!! :D

Svar: Jaa vi är bäst:) :) hoppas verkligen vi kan gå vidare mot mål 2014 nu !! :D
emmelie rydell

2013-12-17 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0