Min helg.

Hej mina vänner,allt bra? 
 
I går fyllde jag 25.  Så nu är jag gammal.
 
Av berra fick jag en springgrej som man har runt magen för att inte behöva hålla i kopplet, jag invigde den på morgonen :)
 
här sprang det ut en kanin ;)
 
 
Dagen firades med att först titta på Claras konfirmation. 
 
 
 
Sedan åkte jag och jobbade ett par timmar.
1 timme innan vår fest skulle börja ringer Isabell och ändrar planerna. Då ska dom spela paintboll. 
Då fick vi ändra tiden för festen för att isabell ville det. 
DEt resulterade i att flera stycken hoppade av att öht komma när det då blir blev så struligt.
Berra och jag åkte hem. Efterssom att jag inte ville spela paintboll. Speciellt inte när de bjudit in folk som jag valt att inte vilja ha i mitt liv. Snacka om respektlöst.
 
Menmen. Tvättade gjorde vi hemma, diskade o städade upp. 
Sedan kom Ulla runt 7. Pappa skulle egentligen hämta upp oss. MEn han glömde väl det antar jag efterssom han aldrig kom. 
 
Väl på festen då var det några av isabells kompisar samt pappas syskon och min ena kusin . De andra hade ju då valt att göra något annat på grund av att isabell då ändrade tiden. 
 
Först ut var det dags att öppna presenter. 
Isabell började öppna sina och verkade nöjd med dom. 
Själv fick jag bara 3 presenter.
Pappa och isabell hade tydligen inte haft tid att köpa det till min 25 års dag. Men det förstår man ju. Jag fyllde ju bara 25. 
 
Det jag blev gladast för var ett present kort som var ihop samlat från pappas alla syskon.
 
Vi får se om det blir en tunnel inhandlat :) 
 
Sedan skulle vi äta smörgås tårta.
Pappa hade visst inte orkat ta sig tid att lyssna på mig ang önskemål om att inte ha något från havet på maten. Då jag inte äter det. Tyvärr hade även det glömts bort så jag kunde ju inte äta maten. Men vad gör det. Alla andra tyckte ju den var god. 
 
Vid kl 10 åkte vi hem ungefär.Jätte trevlig. Kan nog inte beskriva hur besviken jag var efter min kväll.
 
Idag på morgonen för vi upp till nässjö för att tävla lydnad. Jag var låg redan på morgonen, och i och med att de då inhandlat mat jag inte kunde äta hade jag inte ätit på ganska många timmar, nästan ett dygn. 
Som en del av er vet så har jag ju problem med näringen. Det innebär att hela min vecka som kommer nu kommer jag att vara väldigt trött och hängig. 
 
Menmen. Upp dit då.Lottning o den biten. 
Platsen får jag ge henne Dk i. hunden brevid henne sticker o springer iväg efter kanske en halv minut. Hunden hon då ligger närmst efter att den stack reser sig o börjar nosa.. Jag får hjärtklappning och panic. Var en liten terrier.  Jag talar om för TL att den där hunden får inte komma fram till min. "nej det gör hon inte" svarar hon. Efter vad som kändes som hundra år går föraren och hämtar sin hund på domarens kommando.
 
REsten går i princip skit för oss. Speciellt mellan momenten var hon någon annanstans. Och hon var väldigt störd av domaren. Vet ej varför men den var närgången, nästan lite så hon blev pressad mellan mig och domare och skrivare. menmen. 
 
Vid hopp sitt hopp väljer jag att säga till domaren att du kan nolla resten av våra moment. Jag fortsätter inte. Ingen mening när hon betedde sig så här arrogant. 
Jarra fattar att det blivit fel och går perfekt fot ut med mig och tills hon hoppar in i buren. 
 
Jag har varit för slapp i hennes träning. hon behöver då och då en påminnelse om att skärpa till sig. Så är det. 
Och det får jag se till att fixa till. 
MEn just nu är jag så dämpad så jag har ingen lust att fortsätta med något alls. 
 
JAg går in till sekreteraren. Frågar om jag kan få mitt papper efterssom jag inte har lust o vänta o för att jag vet att det gick skit.. Och hör o häpna.. Jarra vann klassen.. på 115 poäng... 
Den är ju rätt otippad...
 
 
Behöver jag säga att det inte var någon som helst stolthet att stå där:P
 
 
En posetiv sak, är att Jarras pappa, Hillman Av Centaurus idag kom tvåa i Sm i skydds. Han blev även antagen till landslaget. Super kul :)
 
Menmen. Nu ska jag nog gå och göma mig under en sten och sova bort livet.
Ha det bra mina vänner :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0