Liten översikt över livet.

Hej hej mina vänner, hur är läget?
 
Själv har jag rätt mkt just nu. 
 
I Torsdags skickade jag ett cv till ett företag, på fredagen ringde de och ville ha en intervju. På måndag 9,30 var jag där, 11,00 ringde de och frågade om jag ville ha jobbet.  
Ja tack svarade jag och gick in på morgonshiftet på tisdagen. 
Jobbet är inom träindustrin, vilket är det jag har erfarenhet inom. Jag trivs kanon. Alla är trevliga och jag har känslan av att det är ett företag som verkligen bryr sig om sina anställda. 
 
Denna veckan har det också varit styrelsemöte samt jag har akut fått starta upp grundkursen på grund av omständigheterna med 2shifts jobb. 
 
I torsdags hade jag också lite kalas för "min andra sida av släkten" som inte kunde komma på lördagen. Det blev ett trevligt och lugnt kalas. 
 
 
Jag fick precis det jag önskade mig :
 
 
 
"Grattis till nya jobbet blommor" Från Berras mamma och från Berra. :)
 
Från annkristin, mormors syster, en god parfym med lite annorlunda "form" :) 
 
Present från mamma som jag bett om till öppna spisen hemma :D 
 
Bia bäddar från Berras Mamma :)
 
 
 
Drag linor till när jag joggar med voffarna. Isabell och henns kompisar har gjort det själv, fina va?
 
Jag fick även välja en valfri kamera och det är den jag fotat med, Kameran var från isabell och pappa. 
Jag ahr även fått ett tävlings godkänt lydnadshopphinder av morfar som han byggt själv, men det är inte inoljat ännu så jag har intevågat ställa ut det och därför finns det ingen bild, ska fota so fort jag fått tid att olja in det :)
 

Idag fick jag överaskning av berra med  ;) Fredagsöl!!
 
 
 
Det var allt för mig idag. Jag är upptaget som ett gnu just nu och därför sätts internet och bloggen inte i främsta  ledet.
Jag vill ändå ge ett tack idag till Ulla som var ute och rastade mina hundar på sin rast när jag jobbade från 6 till halv 5.Vill även ge mamma ett tack som idag skrev ut mina papper åt Emmaboda brukshundklubb, körde till Nybro och mitt jobb för att jag skulle skriva min signatur och sedan körde tillbaka och lämnade papprena innan kl 4 och därmed i "godkäänd" tid. 
Jag uppskattar det super mycket!!
 
 
I morgon vankas mitt andra jobb så jag kommer bli i säng tidigt . Önskar ISabell lycka till på rallylydnadstävlingen i morgon efterssom hon ärså hes just nu så hon kan inte snacka med vare sig sin hund eller andra så det är lite synd om henne^^
 
God natt  på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0