Fördriver tiden..

HEj mina vänner idag är ingen bra dag. Men den kommer bli bra framåt typ 11.
Det är nämligen som så att idag är det tandläkar dag.. Vilket innebär att jag inte får äta nu på morgonen på grund av att jag ska ta lugnande innan .
Det är andra gången denna veckan som jag skall dit på besök (Lagade hål sist också) OCh idag lagar jag mitt sista hål.. Så skönt det skall bli. 
 
JAg har ju inte gått till tandläkaren sen jag var 19 år på grund av min tandläkarskräck, men nu när jag väl tagit steget känns det skönt. Har ju en framtand som strulat för mig sen jag 19 och det är den dom skall laga idag.
SEN ÄR DET ÖÖÖVER!^^
 
Planerna efter är att börja bleka tänderna för jag har så fula. Ska bli skönt det också och förhoppningsvis gör det inte ont .
 
 
Igår sprang vi igen, är så taggad för att få en fin kropp igen. Är väl därför jag äntligen bestämt mig för att utsätta mig för det obehagliga det innebär att springa. 
Igår värkte skenbenen igen som vanligt. ÖVerväger nu att kolla upp det,men sånt är så tidskrävande.
Sprang 2 rundor så 2,5 km. FAst sprang inte hela såklart. Då hade jag ju dött. 
 
Idag på morgonen har jag bara rastat hundarna, och nu hänger dom i rastgården. Jag har inte riktigt vant mig vid nya bloggen, Kan fortfarande inte se någon statestik på besökare och det är lite tråkigt men det kommer nog, hur länge fick ni andra som har blogg.se fått vänta ? :)
 
 
Den hånar mig:
 
 
Idag blir det rätt mkt jobb tror jag, har en stor beställning. Sedan laddar vi för tävlingshelg :D 
Ronneby i Morgon och Ystad på Söndag. 
JAg har anmält Jarra till 2 lydnadsklass 2. Detta efterssom jag vill ha lp2 innan hon går in i sin skendräktighet och blir sådär allmänt döv och bitchig som hon kan bli.Just nu är hon i perfekt form, men hon har vila idag.
 
Uppdaterar efter tävlingen tror jag, håll tummarna för oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0